Serwis zestawów hydroforowych

W ramach gwarancji świadczymy bezpłatne usługi serwisowe oraz oferujemy opiekę Centrum Serwisowego (odpłatnie) na terenie całego kraju.

Przykładowe działania w ramach opieki Centrum Serwisowego Firmy Bartosz:

  • sprawdzenie poprawności działania układu,
  • kontrola poprawności nastaw sterowników,
  • regulacja parametrów pracy,
  • kontrola działania armatury i zaworów zwrotnych,
  • pomiary elektryczne,
  • serwis pomp i sterowań,
  • czyszczenie pomp,
  • wymiana lub naprawa pomp,
  • system monitoringu.

Jeśli macie Państwo problem z zestawem hydroforowym firmy Bartosz, prosimy o zgłoszenie awarii poprzez wysłanie wiadomości e-mail na adres: serwis@bartosz.com.pl.


ZGŁOSZENIE SERWISU – WYMAGANE INFORMACJE

Zgłoszenie powinno zawierać następujące informacje:

  • numer seryjny urządzenia
  • opis niesprawności urządzenia
  • dane kontaktowe Zgłaszającego

UWAGA!!! Niekompletne informacje dotyczące zgłoszenia reklamacyjnego mogą spowodować odrzucenie zgłoszenia (do ponownego uzupełnienia danych) oraz opóźnienie w rozpatrywaniu reklamacji.
Po otrzymaniu zgłoszenia reklamacyjnego wysyłamy potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia wraz z nadanym sprawie numerem.
Na podstawie opisu reklamacyjnego drogą e-mailową zostaną Państwo poinformowani o dalszym przebiegu procedury.
Produkt w zależności od wady zostanie naprawiony lub wymieniony (dot. serwisu gwarancyjnego). W przypadku stwierdzenia wady wynikającej z niepoprawnego montażu lub niewłaściwego zastosowania czy użytkowania urządzeń, koszt dojazdu oraz ewentualnej naprawy ponosi Zgłaszający. Jeżeli ocena reklamowanego produktu będzie negatywna (tzn. produkt okaże się sprawny), wówczas koszty dojazdu do klienta ponosi Zgłaszający reklamację. Jako autoryzowany serwis Grundfos świadczymy usługi serwisowe pomp produkcji tej firmy na terenie całego województwa podlaskiego.

 

W przypadku pytań prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy:

Dział Serwisu – tel. (85) 745 57 12 w. 21, kom. 605 284 280, serwis@bartosz.com.pl