Zestawy hydroforowe

W ramach gwarancji świadczymy bezpłatne usługi serwisowe oraz oferujemy opiekę Centrum Serwisowego (odpłatnie) na terenie całego kraju.

Przykładowe działania w ramach opieki Centrum Serwisowego Firmy Bartosz:

  • sprawdzenie poprawności działania układu,
  • kontrola poprawności nastaw sterowników,
  • regulacja parametrów pracy,
  • kontrola działania armatury i zaworów zwrotnych,
  • pomiary elektryczne,
  • remont pomp i sterowań,
  • czyszczenie pomp,
  • wymiana pomp,
  • system monitoringu.

Jeśli macie Państwo problem z zestawem hydroforowym firmy Bartosz, prosimy o zgłoszenie awarii poprzez wypełnienie formularza on-line lub przesłanie zgłoszenia faxem na nr: (85) 745 57 11. Pełne i poprawne wypełnienie formularza pozwoli nam szybko i sprawnie rozwiązać Państwa problem.


ZGŁOSZENIE SERWISU – FORMULARZ ON-LINE

Zgłoszenie powinno zawierać następujące informacje:

  • numer seryjny urządzenia
  • opis niesprawności urządzenia
  • dane kontaktowe Zgłaszającego

UWAGA!!! Niekompletne informacje dotyczące zgłoszenia reklamacyjnego mogą spowodować odrzucenie zgłoszenia (do ponownego uzupełnienia danych) oraz opóźnienie w rozpatrywaniu reklamacji.
Po otrzymaniu zgłoszenia reklamacyjnego wysyłamy potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia wraz z nadanym sprawie numerem.
Na podstawie opisu reklamacyjnego drogą e-mailową zostaną Państwo poinformowani o dalszym przebiegu procedury.
Produkt w zależności od wady zostanie naprawiony lub wymieniony (dot. serwisu gwarancyjnego). W przypadku stwierdzenia wady wynikającej z niepoprawnego montażu lub niewłaściwego zastosowania czy użytkowania urządzeń, koszt dojazdu oraz ewentualnej naprawy ponosi Zgłaszający. Jeżeli ocena reklamowanego produktu będzie negatywna (tzn. produkt okaże się sprawny), wówczas koszty dojazdu do klienta ponosi Zgłaszający reklamację.